معرفی آدران رایانه
شرکت آدران رایانه از سال 1382 با هدف طراحی، تولید، نصب و راه اندازی و پشتیبانی سیستم های متنوع اطلاع رسانی فعالیت خود را آغاز نموده که با لطف الهی و با تکیه بر تجارب مدیران و کادر متخصص خود موفق به تولید و نصب 30 مدل کیوسک الکترونیکی در بیش از 1000 شعبه بانکی و 3000 مرکز دولتی و خصوصی گردیده است.این شرکت توانست با استفاده از دانش و مهارت فنی، نوآوری روز، محصولات دانش بنیان و با یاری واحد تحقیق و توسعه، راهکار ها و محصولات جامع و فراگیر در زمینه IT و ICT ارائه نماید. همچنین آدران رایانه اولین شرکت تولید کننده کیوسکبانک(CASHLESS ATM) در سال 83 می باشد.که موفق به ثبت کیوسکبانک و سامانه کنترل مانیتورینگ خود بعنوان محصول دانش بنیان گردید.
دیگر تلاش ها و خدمات برتری که شرکت آدران سرلوحه کار خود قرار داده است:
- شفافیت و صداقت گفتاری و رفتاری
- احترام به نيازهای مشتريان
- ابتکار و تلاش در ارائه محصولات و راهکارهای کار آمد
- ارائه خدمات پس از فروش در سراسر کشور بدليل گستردگی نماينده
- ارائه محصولات متناسب با نيازهای مشتريان
- بهره گيری از کيفيت مناسب و اجرای مسئولانه تعهدات
- دارای پروانه تولید از وزارت صنعت، معدن، تجارت
- دارای گواهینامه فناپ و توسن
- رتبه 3 در تولید و ارائه دستگاه های جانبی(کیوسک)
- دارای بیش از 30 مدل کیوسک متنوع و کاربردی
- دارای بخش تحقیق و توسعه فعال
- تحليل ، طراحی و ساخت سيستمهای مورد سفارش مشتريان
- حضور در مهمترين دستگاه های اجرايی کشور و بانکها
امید است آینده را نیز با توجه به این آرمانها و با بهره گیری از جدیدترین دستاوردهای فناوری اطلاعات بسازیم.
چشم انداز
پیشگامی در نوآوری و کارآفرینی در حوزه IT با حفظ اخلاق حرفه ای و شفافیت رفتاری در ارائه سرویس و خدمات در جهت توسعه متوازن و پایدار
ماموریت
تولید محصول، اجرا پروژه و ارائه خدمات در زمینه نرم افزار و سخت افزار
ارائه سرویس و خدمات به سازمانها با هدف صرفه جوئی در وقت و هزینه ها به منظور کاهش آلودگی هوا
کسب درآمد و سود با حفظ ارزشهای اخلاقی
همراهی و همیاری با همکاران خود به منظور آرامش و زندگی متعادل
کمک به فرهنگ سازی در زمینه های: تکریم ارباب رجوع، حفظ محیط زیست، استفاده همه گیر از تجارت الکترونیک و بانکداری مجازی

مسئولیت های اجتماعی
مسئولیت ، زاده ی توانایی نیست ، زاده ی آگاهی است و زاده انسان بودن
ذی نفعان سازمان طیف وسیعی را مشتمل بر کارکنان، مشتریان، شرکای تجاری، جوامع محلی، محیط زیست، رسانه ها، نهادهای مردمی، شهروندان ، دولت و … در بر می گیرد. اهمیت ذی نفعان برای سازمان ها به تدریج در حال افزایش است و به واسطه اثرگذاری آن بر «شهرت»، «وجهه» و «برند» سازمان، یکی از دغدغه های مدیران شده است. این موضوع باعث شده بسیاری از شرکت های بزرگ، دیگر صرفا به عملکرد اقتصادی و مالی خود توجه نداشته باشند؛ بلکه عملکرد اجتماعی و محیط زیستی خود را نیز به طور جدی در نظر بگیرند.