پشتیبانی

امروزه صنعت IT، در تمامی صنایع مختلف و حتی زندگی روزمره ما رسوخ نموده است .لذا هرگونه وقفه در عملکرد سیستم ها و بدون پاسخ ماندن هزاران درخواست ،سبب ضرر های مالی جبران ناپذیر میگردد. از اینرو وجود شبکه خدمات پس از فروش توانمند و کارآزموده برای ممانعت از بروز هرگونه نارسایی و آسیب در سامانه های فعال از شروط اساسی فعالان این حوزه است . "آدران رایانه " با برخورداری از نیروهای متخصص این قابلیت را دارد که همچون گذشته به مثابه چشمان همیشه بیدار شما مراقب صحت کارکرد و سلامت و ایمنی سامانه های IT شما در قالب سرویس های زیر باشد. خدمات پس از فروش اعتماد مشتریان تا حد زیادی بستگی به قابلیت های بخش خدمات پس از فروش دارد. تلاش می نماییم تا مطابق با استاندارد های کیفی خود و با طراحی سامانه پشتیبانی و خدمات پس از فروش کارآمد، همراه همیشگی مشتریان خود باشد. "ما همواره در کنار شما هستیم", تفاوتی ندارد چه مشکلی دارید و یا چه زمانی است؛ مهم این است که متخصصان شرکت آمادگی ارایه هرگونه خدمات فنی برای ایجاد آرامش و احساس اطمینان خاطر در شما را دارند.

خدمات این بخش شامل تعویض محصولات تحت ضمانت تا موارد ذیل را در بر می گیرد:

  • عیب یابی و تعمیر تخصصی
  • ارایه کلیه خدمات عیب یابی و انواع تعمیر تجهیزات
  • پشتیبانی از سخت افزار های منصوبه
  • پشتیبانی از نرم افزار های منصوبه
  • تحقیق و توسعه در زمینه پشتیبانی بهینه و مشتری مداری
  • کنترل و نظارت بر فعال بودن دستگاههای منصوبه
  • احترام به نقطه نظرات و پیشنهادات مشتریان و اعمال نظرات آنان
  • بررسی نیازهای جدید مشتریان
  • ارائه مشاوره های فنی در زمینه به روز رسانی سخت افزار های مربوط به واحد فن آوری اطلاعات
  • آموزش و راهبری سیستم
  • ارایه سرویس هایی نظیرPM در شهرستان ها با بیش از 40 نماینده فعال

پشتیبانی 7/24

این شرکت با درک حساسیت بالای ارایه خدمات پشتیبانی، پرستاری و نگهداری اقدام به تشکیل تیم های پشتیبانی 24 ساعته نموده و در تمام ایام هفته طبق قراردادهای منعقده امکان اعزام به سراسر کشور را دارند. از سوی دیگر، کارشناسان پشتیبانی به صورت مراجعات ادواری و یا با درخواست کتبی شما بر چگونگی عملکرد سامانه های مستقر نظارت دارند. خدمات تیم های عملیاتی سیار 7*24 شامل عیب یابی, تعمیر، تعویض قطعات و یا اصلاح راهکارهای موجود به منظور احیاء و پایدار سازی سیستم می باشد.

پشتیبانی ONLINE

"آدران " مبادرت به ارایه خدمات On Line به منظور پشتیبا نی از راه دور نموده است. در این حالت مشتریان می توانند از طریق تماس تلفنی و یا مراجعه به سایت شرکت و با اختصاص یک نام کاربری و رمز عبور ، وضعیت دستگاه خود را نیز پیگیری نماید. و کارشناس مربوطه تلاش می کند تا نسبت به راه اندازی مجدد و پایدار سازی سامانه مزبور اقدام نماید.

پشتیبانی آنلاین

حساب کاربری دارید؟ وارد شوید

یا

نام شما*


ایمیل شما*


موضوع*


توضیحات*


دسته بندی


اولویت

لطفا صبر کنید...
لطفا صبر کنید

نیاز به مشاوره دارید؟
با ما تماس بگیرید